Vad jag har gjort i New York part 1.

Nu tänkte jag berätta lite vad jag har gjort i New York!
Jag har;
Träffat min systers kompis (hon med brunt hår).
Varit på ett historiskt bibliotek.
Varit på brodway.
Åkt i gula taxin.
I part 2 kommer det flera bilder. Idag har jag stannat hemma från skolan för att jag har ont i huvudet, jag är jätte flunssig och stegring har jag också. Blä! Jag skulle igentligen ha gjort huslig ekonomi provet idag men nu får det bli till en annan dag. Det hade varit skönt att ha det över. Imorgon tror jag att jag ännu stannar hemma så att jag blir helt frisk. Igår på kvällen var jag på info i skolan om tillvalen på åttan. Jag tror att jag ska välja bilden i media, spanska och kanske vänelev/tutor. Nu ska jag sova ett tag. Sköt om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

vilka fina bilder:D

Svar: Oi tack snälla du (:
Wilma

2013-03-01 @ 20:05:48
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0