Vad jag sysslat med.

Här kommer lite nogrannare fakta om vad jag sysslat med under den senaste tiden och mer bilder såklart.
Jag har fotograferat med min söta vän Sara. Vi hade riktigt skoj , även om det var superkallt!
Har sett solen , den var varit gömd ganska länge, men nu äntligen tittade den fram bakom några mörka moln, och genast hade jag kameran i hösta hugg för att fotografera! haha!
Har druckit varm choklad, och jag var ju såklart tvungen att fotografera muggen, såna stunder är bara fina!
Sist men inte minst har jag varit ute på många promenader och har fotat en hel del. (inte de finaste fotona men de duger). Hittils har jag nog fotat iallafall något varendaste en dag, "thumbs up för det!" 
Okej här var då ett lite störra inlägg, kändes som om bloggen behövde det för jag hade ju en liten paus i ett skede. Kram, sköt om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

vilka fina bilder:D

Svar: Tack så mycket! hälsningar från Ida! (:
Wilma

2013-02-20 @ 23:25:38
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0