Dagens outfit.

Halsduk, Cubus// Blåa topppen, Hollister// Vita toppen, JC// Tröja, Veromoda// Jeans, Kappahl.
Såhär har jag gått klädd idag. Det har varit iskallt! Minus 23 grader visade det på vår termometer! Hoppas det inte är så kallt imorgon eftersom jag ska kanske med Isabella och skida slalom. Jag har inte ännu varit det här året. Idag har jag varit hos min granne och sett på Titanic. Hemsk film enligt mig. Dom bara hoppar i vattnet och dör. Haha nej men det är ju en fin kärlekshistoria och första hälften är ju helt bra fast kanske dom flesta tycker att det är spännande när båten sjunker men det var för skrämmande för mig (;. Ha det bra och hoppas ni inte har det så kallt som det är här. Hejdå ♥.

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

fint :)

Svar: Tack snälla du (:
Wilma

2013-01-19 @ 11:51:18
URL: http://frokenampel.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-19 @ 12:04:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0