Kläder till sommaren.

Ååh sommar! Jag vill att det ska bli sommar! Och jag vill gå klädd i dessa kläder. Allting är från hollister utom halsbandet, solglasögonen och conversen. Igen, som förra gången, längst till vänster är det en outfit och längst till höger en outfit. Kläderna i mitten är också jätte fina! Jag vill ha dom där kläderna! (Jag har ju redan toppen i första outfiten och tunikan i andra outfiten). Men det blir ju lite sommar för mig snart i alla fall eftersom jag ska till Barbados (;. Jag väntar så mycket! 
Idag har jag efter skolan varit med Isabella i en tyg butik för att köpa tyg till en rosett till cheerleadingen. När vi hade köpt tygen gick vi till ett pizza ställe och åt. Nu ska jag göra klar rosetten. Hejdå ♥.

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh herregud äger du alla dedär? helt ljuvliga!(:

Svar: Haha nej men jag vill ha dom! Eller jag äger toppen som är längst år vänster och toppen som är längst åt höger (;.
Wilma

2013-01-31 @ 19:30:37
Postat av: Emma - my blog, my life

snyggt!:D

Svar: Hihi, det tycker jag med (;
Wilma

2013-01-31 @ 22:10:40
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0