Mitt år 2012!

Första bilden tog jag när jag skulle fara till Sofias övernattningskalas. Hon fyllde 13 år och vi hade det jätte roligt. Andra bilden på mig tog jag bara när jag var hemma. Jag tror att det var för att visa mina öronmuffar som var nya från accessorize. Tredje bilden tog jag när jag var ute en dag och fotade. Jag blev väldigt nöjd med den bilden och jag gillar den fortfarande. Sista bilden är från nyåret 2012.
Första bilden är hemifrån, min utsikt. Jag gillar färgerna i bilden. Andra bilden är på mig och min granne. Vi hade en liten fotokväll. Snögubbarna på tredje bilden fick jag av min mamma. Dom brukar jag ha i mitt rum som prydnad på vintern. Sista bilden är på en bukowski kanin som jag köpte någongång i Sverige.
Första bilden fotade jag när jag märkte att det började komma videkissor i träden/buskarna. Andra bilden är på en kotte som jag fotade uppe på ett berg. Tredje bilden är på min syster och min hund. Vi var ute och gick på isen. Sista bilden tog jag själv en gång hemma när solljuset lyste fint i mitt rum.
Första bilden är från Spanien, Marbella. Där blåste det ganska mycket men det var mycket varmare än i Finland. Andra bilden är från solnedgången vid mitt hus, alltså min utsikt. Tredje bilden är också från Marbella. Den bilden blev jag då ganska nöjd med. Sista bilden har Klara tagit på mig och Tilda. Den blev ganska fin.
Första bilden är från 1D flash moben. Där var jag med Minea och det var jätte roligt. Andra bilden är på min kompis Fanny som jag lärt känna via Isabella. Bilden är tagen när hon, jag och Sofia var hos Isabella. Tredje bilden är på mig som ni säkert ser. Den tog min granne när vi gick i skogen och hittade en äng, full med blommor och grönt gräs. Sista bilden är på min granne (som tog förra bilden). Jag gillar den bilden eftersom hon bara ligger där och njuter av att det snart ska bli sommarlov.
Första bilden är från midsommaren som jag firade med Minea. Vi gick ut och letade efter en äng och vi hittade en ganska bra vid skogen. Minea gjorde en blomkrans som vi turades om med att ha. Andra bilden är på min gulliga illa vovve. Haha hon ser så söt ut när hennes ansikte är alldeles ihopskrynklat. Tredje bilden är på Minea och också från midsommaren. Vi blåste såpbubblor vilket blev ganska fint. Sista bilden... ååh! Jag älskar den! Jag, Minea, Isabella och Sofia var på stranden en varm dag och allting var helt perfekt! Vi simmade, solade, pratade, skrattade, lyssnade på musik och åt glass. Jag hoppas att det kommer att bli en sådan bra dag igen nästa sommar. ♥ 
Första bilden är från en jätte bra dag när jag, Minea och Isabella cyklade till vår gamla skola. Där fotade vi, klättrade i träd, hoppade och skuttade. Den dagen var fin. Andra bilden är på Ida. Vi var ute på en äng för att fota och det blev ganska fina foton där. Tredje bilden är från min mormors och morfars stuga. Isabella var med och vi hade jätte roligt. Jag fyllde dessutom 13 år där. Sista bilden är på mig och min granne. Vi gick upp på ett berg och fotade lite där. 
Första bilden är på mina underbara tjejer ♥. Vi hade picnick och gjorde också en video, eller många videon som vi planerade att sätta upp någon på våra bloggar men videorna blev sådär lagom konstiga så vi gjorde det inte. Andra bilden är också på en underbar tjej med namnet Klara. Jag, hon och Isabella cyklade till stranden och på vägen hittade vi en fin äng som vi fotade på en liten stund. Tredje bilden är på en liten flicka som hoppar i vattnet med kläderna på. Jag, Minea, Sofia och Isabella cyklade till stranden men vi hade inga badkläder så vi fick simma med kläderna på. Sista bilden är på min lilla kusin som heter Frida. Vi var på Åland för att vår andra kusin hade konfirmation. 
Första bilden tog jag en gång bara när jag och Isabella var ute och fotade. På andra bilden är jag sjuk eller jag var en extra dag hemma från skolan. Jag klädde mig i en mysig tröja och en mysig halsduk och tog några bilder på mig själv. Tredje bilden är på amerikanska blåbersmuffins som min syster bakade. Dom såg så goda ut och jag hade gärna villat smaka men jag är ju allergisk mot ägg så det kunde jag inte äta. Sista bilden är på Isabella. Bilden togs samma dag som den första bilden. 
Första bilden är på lilla, söta Sofia. Jag, hon och Minea cyklade till gamla tågstationen som inte används mera. Där fotade vi fina höstiga bilder. Andra bilden är från samma dag. Den bilden har Minea fotat på mig men det var från ett annat ställe. Tredje bilden är en outfit bild på mig. Jag blev ganska nöjd med bilderna. Ljuset kom fint där vid min mössa. Sista bilden är på mina skor som då var nya. Jag gillar dom och går nästan varje dag med dom fast nu har ena dragkedjan gått sönder...
Första bilden är på vackra Ida. Jag, hon och Sara var hos Isabella. Där fotade vi fina porträtt bilder på varandra. Andra bilden fotade jag en dag när jag var ute med hunden. Solen lyste så fint på vattnet. Andra bilden är på Isabella som håller i en banan som sin telefon... Jag, hon, Minea, Sofia, Ida och Sara var på stan och så hittade vi en fin vägg som vi ville fota någon med den bakgrunden och modellen fick bli Isabella. Sista biden är på min cheerleading juluppvisning. Jag är högst upp längst åt höger. 
Första bilden är på söta Klara. Jag gillar den bilden eftersom det är ett helt naturligt skratt som hon skrattar. Jag, hon, Minea och Isabella gick till coffehouse och där nära fans en plats som var fin att fota på. Andra bilden är på mig som jag fotade med min fjärrutlösare som jag fick till julklapp. Mera sådana bilder ska komma i något inlägg här snart. Tredje bilden är på min söta lilla hind. Vi var ute och gick och jag tog några foton eftersom Tilda är så söt i snön som är vit och hon själv är svart. Sista bilden är från balkongen. Stora snöflingor dalade ner och det såg fint ut så jag tog några foton av det. 
 
Det var mitt år. Riktigt lyckat var det. Det kunde ju kanske vara bättre men jag kan inte nu komma på vad som borde varit bättre förrutom att sommaren skulle kunnat vara varmare. I alla fall så vet jag att 2013 kommer att bli bäst! Hoppas att ni kommer att få ett bra år! (:

Kommentarer
Postat av: malin [photography]

Sv: javisst, följer dig nu :) kram

Svar: Tack, vad roligt ((:
Wilma

2013-01-01 @ 13:55:06
URL: http://thephotographs.webblogg.se/
Postat av: Vendela Nilsson

sv. åh va kul! jag ska träffa ulrik munther en massa och kolla på melodifestivalen live bland annat.
Ja vi kan göra ett bloglovin byte, lägg till mig och säg vilket nummer du blev så gör jag dsm :)

Svar: Okej låter roligt (:
Wilma

2013-01-01 @ 15:05:49
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: - behuy -

ha en bra fortsättning :) lust o följas på bloglovin?

Svar: Tack (: och ja, det har jag (;.
Wilma

2013-01-01 @ 20:24:12
URL: http://behuy.blogg.se
Postat av: Josephine

Hej, vilka fina bilder! Var gärna med och tävla i min blogg och ha chans att vinna en länkning till din blogg! :)

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

2013-01-01 @ 23:12:09
URL: http://tildajosephine.blogg.se
Postat av: Tilda

sv: God fortsättning! vad heter din nya blogg då?

Var gärna med och tävla i vår " finn ett fel " tävling ! Kram !

Svar: Alltså wilmalotta.blogg.se ((;
Wilma

2013-01-02 @ 12:07:06
URL: http://tildajosephine.blogg.se
Postat av: - behuy -

sv:
Har lagt till dig nu och blev nr. 6 :) säg till när du har lagt till mig samt nummer.

Svar: Okej tack ((: jag blev 722 (;
Wilma

2013-01-02 @ 16:53:23
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0