Trevliga dagar.

 
De här två flickorna hängde jag med igår. Vi satt på en brygga med filtar på oss och åt glass medan det regnade. Det var riktigt trevligt. Idag har jag varit i huvudstaden med systern och shoppat. Jag köpte lite kläder och första sesongen av Gilmore girls. Jag ska snart fortsätta att se på Gilmore girls men före det tänkte jag meddela att jag troligtvis inte kommer blogga imorgon p.g.a att jag ska på släktträff. Jag blir över natten hos min mormor och morfar och det finns inget internet där. Men jag tar med mig kameran till släktträffen så ni får kanske se bilder därifrån sen. Ha ett bra veckoslut!

Kommentarer
Postat av: ellen

kan du visa kläderna du köpte????

Svar: Ja, det kan jag (;
Wilma

2013-06-15 @ 07:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0