Barbados del 1

Tre bilder från Barbados! Det kommer ännu att komma jätte mycket bilder från Barbados. Igår hade jag på kvällen 38,8 grader feber och jag tänkte att jag kommer helt enkelt aldrig att bli frisk men när jag vaknade så hade jag 35,9 grader alltså ingen feber alls! Jag är så glad! Om detta håller hela dagen så kan jag imorgon gå till skolan. Jag har missat 8 skoldagar och 7 träningar om man räknar med resan också. Det betyder alltså att jag får jobba hårt med skolan och träningarna för att hinna ikapp de andra. Nu är jag i alla fall bara glad över att jag äntligen blivit frisk! Ha en toppen dag! 

Kommentarer
Postat av: sara

SV: tack (:

2013-03-06 @ 18:20:20
URL: http://cream.blogg.se
Postat av: Ida

Sv 1 : Okej, Och jo men jag tror endå att du inte börjar gråta, haha! (;
Sv 2 : Tack , och nej men jag såg avnsittet från bloggen. (:

Fina bilder förresten , havet har en underbar färg!

Svar: Höhöhö jag tror att jag börjar! Jag såg också avsnittet från bloggen (;.
Wilma

2013-03-06 @ 19:19:29
URL: http://idaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0