En outfit till sommaren.

Hatt, en butik i Barbados// Solglasögon, Seppälä// Topp, Abercrombie and Fitch// Shorts, Zara.
En sådan outfit kommer jag att ha på sommaren. Kan inte vänta till sommaren! Alla fina kläder som man får ha på sig och det är så varmt! Jag tror att dom här kläderna kommer att vara mina favorit kläder på sommaren. Toppen från Abercrombie and Fitch kan man ju också använda på hösten, vintern och våren med en tröja till. Jag har andra kläder också från New York som jag kommer använda på sommaren men jag tänkte visa dom först då på sommaren när jag använder dom men det kanske kommer lite outfitbilder nu på våren också. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh du är ssåååå fin !!!

Svar: Taack! (:
Wilma

2013-03-08 @ 18:26:59
Postat av: sofia

Vooii du e sööt!!(: saknar dej.

Svar: Vooi, tack! Saknar dig med! (:
Wilma

2013-03-08 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0