Fötterna i vattnet.

Hej på er! Slutade skoldagen vid tre och sedan väntade jag på bussen i kylan. Hemma var jag ute med hunden och sedan åt jag mellanmål. Jag borde snart göra lite läxor men jag skulle verkligen villa få mitt rum städat först. Det kommer nog inte bli av för att jag säger alltid att nu ska jag städa mitt rum men sedan har jag så många andra saker som jag ska göra. Just nu väntar jag på torsdagen för att då ska jag äntligen få se mina goda vänner Sofia och Minea som jag inte har gjort något med på länge! Isabella ska jag också vara med då. Hihi nu skulle jag villa att ni skulle kommentera detta inlägget eller vilket inlägg som helst att vad ni vill att jag ska skriva om på min blogg. Vill ni att jag bara ska skriva om min vardag som jag nu har gjort eller vill ni se fler bilder från New York eller något annat? Säg snälla. Då blir jag jätte glad!

Kommentarer
Postat av: minea

hihiii torsdagen ska bli sjukt mysiii ! :>
och altså domdär bilderna från new york och barbados e ljuvliga så det skulle nog vara trevlit om du vill berätta om vad ni gjorde där och såhär, och sen så sku du fast kunna skriva ett inlägg om din musiksmak eller nåt & sen typ vardagsinlägg med bilder osv är ju alltid trevliga så jaaa här kom nu en lång & konstig kommentar men men whateva (;
pussokraam !

Svar: Hihihi joo! Men men okej okej jag ska visa ännu bilder från resan (;. Och jag gillade din kommentar!! Och jag skrev svar fast inte du gjorde det på mina.... haha joo men alltså det gjorde du ju (;. Hihihiihi joo men see you tomorrow my friend! (::
Wilma

2013-03-12 @ 21:12:43
URL: http://mineafotar.blogg.se
Postat av: Ida

MER BILDER FRÅN RESAN!! osv. ;)

Svar: OKEEJ! hihi (::
Wilma

2013-03-13 @ 16:14:54
URL: http://picturesofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0