New York City! ♥

Två bilder från New York! Den sista bilden är en av mina favoriter. Idag har jag då stannat hemma från skolan och varit till läkaren. Inget har hänt till mig (;. Vi var bara och kollade att jag inte har fått något från Barbados när jag blev sjuk precis efter att vi kommit hem och haft feber i ungefär 5 dagar. Det var okej och jag hade troligtvis haft något virus som nu är påväg bort. Jag tror att jag imorgon är sista dagen hemma för att jag idag haft lite feber som stigit mot kvällen och jag borde ha en feberfri dag före jag går till skolan. 
Tänkte länka en sång som gör mig på väldigt gott humör! Den är från en disney film från 2011. Klicka här för att komma till videon!

Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

fina bilder:D

2013-03-05 @ 16:02:35
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: sara

jag tycker också mycket om den andra bilden, Fin (:

Svar: Tack så mycket Sara! (:
Wilma

2013-03-05 @ 17:42:24
URL: http://cream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0