Nobody compares to you.

Hej! Nu funderar jag mycket på att göra en video. Skulle ni villa se en video? Hihi hoppas det och hoppas att jag gör en! Idag vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Kanske fota. I så fall skulle jag vilja gå någon annanstans och fota än bara gården. Just nu lyssnar jag på 1D och äter lite choklad. Jag äter för mycket godis! Jag tror att jag måste börja göra som Isabella och spara allt godis till lördagen så att man har något att vänta på hela veckan. Eller så borde jag ta en godis strejk. Nu ska jag ta och göra mig klar för lite fotografering. Ha en bra fredag! 

Kommentarer
Postat av: anonym

jo snälla, gör en video!!!!!!!!!

Svar: Hihi jag ska ännu fundera på saken (;.
Wilma

2013-03-22 @ 17:24:53
Postat av: Isabella

Hahaha du godisstrejk? Lycka till där, (;;;

Svar: Hehehe jag kan faktist klara det! Men den börjar nog inte ännu på länge (;.
Wilma

2013-03-22 @ 19:10:29
URL: http://Bruneta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0