Samma solnedgång.

Godmorgon! Igår gjorde jag inte ett inlägg för att jag somnade jätte tidigt och det var meningen att jag skulle göra ett inlägg före jag gick och sova men så blev det då alltså inte. Jag har somnat jätte mycket nu på sistone. Typ alltid när jag ska läsa på ett prov i min säng så somnar jag och då har jag ju inte övat alls så mycket som jag borde ha gjort. Dagens plan är att städa rummet. Hehe det säger jag ju alltid men det bli aldrig av. Nu ska jag äta morgonmål. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv : Nejdå. BURKEN KOSTADE FAKTISKT 8.50!! Så du får bara 1 eller 2,hihihihihi (;

Svar: Hehehehe men du kan ju alltid fylla på med mera godisar! (;
Wilma

2013-03-16 @ 20:13:14
URL: http://idaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0