Starbucks.

 
Hej hej på er! Orsaken till värför jag inte bloggade igår var helt enkelt att jag inte orkade ta fram datorn. Igår var en rätt så hemsk dag! Febern hade stigit och jag var super flunssig och jo visst, jag kunde ha gjort ett inlägg från telefonen men det kom jag faktist inte på då. Idag ska jag vila, se på någon film och öva lite till huslig ekonomi provet. Jag är ju jätte mycket efter med det provet och när jag kommer till skolan igen så kan ju min läraren mitt i allt säga att jag måst göra det och då är det bäst att vara förberedd. Hur mår ni då? Hoppas bättre än mig. Hihi nu ska jag se på en film. Hejdå finisar ♥.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åhh älskar starbucks! kramar :)

Svar: Hihi jag med! (;
Wilma

2013-03-03 @ 14:04:35
URL: http://kajsaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0