Ni kan aldrig fatta för det kan inte jag!

Alltså det finns inga ord. Det var liksom såå bra! Igentligen minns jag inte så mycket. Konserten var ungefär 2 timmar men det kändes som 15 minuter. Ååh när dom kom på scenen... Då fick jag nog tårar i ögonen. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant! När vi kom till Stockholm tänkte jag bara att nu kan man räkna hur många kilometer vi är från dom och när jag steg in i friends arenan tänkte jag att nu kan man räkna hur många meter vi är från dom. Oh my god när dom kom på scenen. Dom stod ju liksom framför mig! Kan ni fatta? Det kan inte jag! Jag har faktist sett One Direction påriktitigt! Jag har sjungit med dem, dansat med dem och haft så sjukt roligt! Jag minns när det var typ 100 dagar kvar och igår var det 0. Det var den bästa natten i hela mitt liv! Imorgon berättar jag om vad vi annat gjorde i Sverige. Nu ska jag lyssna på dem och äta någon god mat!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu finns det några videor på min blogg när jag sjunger. Jag skulle verkligen uppskatta om ni går in och säger nånting, är supernervös för att visa dessa videor. Men jag hoppas ni gillar dom!

Ni får jättegärna sprida vidare videorna på era bloggar eller någon annanstans! :)
Tack på förhand!

2013-05-09 @ 23:52:16
URL: http://magnusson08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0