Veckoslutet.

Hej, jag hade en liten bloggpaus på veckoslutet som jag inte berättade om så ursäkta för det. Nu ska jag i alla fall berätta lite om vad jag har sysslat med.
På lördagen har jag varit på stafettkarnevalen! Om ni inte vet vad det beryder så får ni googla (;. Första bilden: Satin circus uppträdde och dom var jätte bra! Andra bilden: Isac Elliot skriver autografer. Jag fick tyvärr ingen autograf men jag fick se när han upträdde och det var också jätte bra! Tredje bilden: Olympia stadion. Fjärde bilden: Jag och min kompis Fanny. Henne hängde jag mest med under dagen.
På söndagen var jag på cheerleading tävlingar! Det gick jätte bra och jag är så stolt över mitt lag! Vi blev tionde av femton lag alltså inte så bra men det gör inget, alla var så glada ändå. 
 
Nu vet ni var jag hållit hus. ha en super bra vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv : meningen me bilderna ju! (;

2013-05-28 @ 20:42:24
URL: http://picturesofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0