Star Catchers!

Hej på er! Nu var det länge sedan jag gjorde ett blogginlägg men nu har jag i alla fall något att berätta! På bilderna ser ni när jag och mitt cheerleading lag tävlade igår. Det var jättekul! Jag älskar verkligen att tävla. 18 lag var med i juniorerna och vi kom fjärde! Jag var helt säker på att vi skulle bli typ åttonde eller något sådant men vi blev faktist fjärde, FJÄRDE! Jag är såå glad! Om ni vill se vår uppvisning så klicka på den här länken. Jag är i varje lyftning mest åt höger  och den som lyfts utom i sista lyftningen, där är jag i mitten.

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha lyftning det heter stunt (;;;

Svar: Jag veet men så att alla säkert förstår! (::
Wilma

2013-11-19 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0