Vill ha, vill ha, vill ha!

 
Dessa somriga telefonskal skulle jag jätte mycket villa ha! Det första skalet är från Idiwa och de andra tre är från Ebay. Jag är verkligen sugen på att beställa dessa skal hem till mig nu! Kanske jag önskar något till födelsedagen. Hur har er dag varit? Min har varit ganska tråkig. Jag har typ varje dag nu på sommarlovet bara suttit hemma och sett på filmer. Jag har försökt ringa till mina kompisar men alla har något annat för sig och dessutom har jag ju inte kunnat ta mig någonstans på grund av foten. Nu är min fot i alla fall helt frisk så nu kan jag börja cykla igen. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh jordgubben :D<3

Svar: Hihi, jag gillar den! (:
Wilma

2013-06-20 @ 20:56:38
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0