That little girl is so cute.

Hej hopp på er! Jag kom för ungefär 45 minuter sedan hem från skolan och efter det gick jag ut med hunden. Nu har jag varit på datorn och läst lite bloggar och snart ska jag öva på finska prov. Det känns lätt när jag nu läser men sen är det också svårare än vad jag trodde. Jag börjar alltid öva till prov för sent. Jag har bestämt att börja titta igenom vad som kommer till provet på lördagar och på söndagar är det meningen att jag ska läsa ungefär hälften och på måndagar borde jag läsa andra hälften men det blir nästa alltid så att jag ser igenom på söndagar och på måndagar börjar jag öva. Nu ska jag äta. Ha en bra fortsättning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0