Två nya kjolar.

Topp, fick till födelsedagspresent// Kjolarna, H&M.
Igår köppte jag kjolen åt höger och för några veckor sedan köppte jag kjolen åt vänster. Jag gillar båda jätte mycket.
Idag har jag varit med Klara på en simstrand. Det var riktigt trevligt och när vi hade simmat och solat klart gick vi till två ängar i närheten och fotade. Jag har ganska mycket bilder från idag som jag kommer att visa i kommande inlägg. Jag har också lite Sverige bilder kvar att visa.
Imorgon åker jag till min mormor och morfars stuga. Där ska jag vara i två nätter och det finns inte internet där men jag ska tidinställa några inlägg. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: anonym

varifrån ha du köpt kjolana?:)

Svar: H&M (;
Wilma

2013-08-02 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0