I'm back!

Hej! Nu är jag hemma igen! Det var en jätte bra resa och mera bilder kommer i övermorgon! Nu kom det bara en bild på varm choklad som jag drack i starbucks nästan varje morgon i New York. Idag måste jag göra lite läxor och imorgon hinner jag inte alls blogga eftersom jag efter skolan ska först på stan och äta och sedan till någon info i skolan om tillvalen på åttan. När jag kommer hem måste jag öva jätte mycket på huslig ekonomi prov. Nu ska jag då göra läxor och sedan ska jag sova. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

sv : Oj vad rolig du är Wilma , HAAA HAAA.... jag skrattar ihjäl mig..

Svar: Hihihihihihihi jag vet! :D
Wilma

2013-02-28 @ 15:17:37
URL: http://idaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0