Älskar solen! ♥

Två bilder på mig från igår. Solen var verkligen fin! Det blev ändrade planer idag. Jag var inte och skida slalom med Isabella utan jag var på en plats i Helsingfors. Det är lite svårt att förklara men det var liksom en stor gymnastiksal med en uppblåst stor madrass, tre stora studsmattor och en cheerleader matta. Det var jätte roligt där och jag lärde mig bättre att göra flik (tror att det heter så på svenska)! (länk för er som inte vet vad det är). Jag hoppas att jag snart lär mig att göra det ordentligt. Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

super fina bilder:D

Svar: Tack så mycket! (:
Wilma

2013-01-21 @ 22:11:06
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0