Grattis Sofia!

Ännu tre bilder från i förrgår. Man har alltid roligt med dom flickorna (: . Idag fyller en av dessa flickor 14 år! Och det är Sofia (hon längst till vänster på första och sista bilden). Grattis Sofia på 14 års dagen! Hihi hoppas du får en rolig dag och hoppas vi syns snart, vilket vi gör, eftrsom 2 februari... (;
Idag ska jag först åka till skolan och sedan komma hem och öva på prov. Klockan 5 har jag träningar som slutar 7 och då ska jag öva på prov. Så idag blir det mycket provläsning. Hejdå finisar. ♥

Kommentarer
Postat av: Grace

Jag älskar din bloggg

Svar: Oi tack så himla mycket snälla du! (:
Wilma

2013-01-30 @ 11:48:03
URL: http://gracekalala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0