I'll tell you something real.

Bilden är från träningarna i förrgår. Jag är i mitten högst upp. Idag har jag också varit på träningar och det gick helt okej. Det blev tyvärr ingen bättre bild än en telefonbild som min tränare har fotat eftersom efter träningarna var det redan så mörkt ute att jag inte kunde gå ut och fota det som jag hade tänkt fota men det får bli till en annan dag, kanske imorgon. Annars har det väl varit en ganska vanlig dag förrutom att jag fick två anmärkningar i skolan. Den första för att jag var försenad till första timmen (religionen). Den andra kom för att jag hade glömt simdräkt till gymnastiken, jag var säker på att vi idag hade skrinning och inte simning. Idag har jag också kollat på det nyaste avsnittet av pretty little liars. Det var såå bra! Följer ni serien? Jag är helt galen i den. Har sett varenda avsnitt! Absolut den bästa serien pluss Gilmore girls. Hihi nu ska jag nog öva lite på engelska läxan och sedan ska jag titta på Gilmore girls. Hejdå finisar ♥.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar; hihi :)

Svar: (:
Wilma

2013-01-16 @ 21:06:28
URL: http://ronjajanssons.blogg.se
Postat av: Emma - my blog, my life

fin bild:D Ställ gärna några frågor i min frågestund! Skulle betyda mycket:D

Svar: Tack så mycket! (: Jag ställer gärna några frågor till din frågestund (;
Wilma

2013-01-16 @ 21:15:00
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0