tre serier

Tänkte tipsa om tre väldigt bra tv-serier:
Gilmore girls: Min favorit! Det handlar om Lorelai (åt höger) och Rory (åt vänster). Den här serien är inte alls skrämmande så det behöver man inte vara rädd för och jag vet inte igentligen vad som gör den så bra, den är bra jätte bra!
Pretty little liars: Såå skrämmande och såå bra! Handlar om (från vänster) Spencer, Aria, Emily och Hanna. Jag älskar den här serien och kan inte vänta tills det kommer flera avsnitt!
Gossip girl: Här blir man fast! Du måste se i alla fall tre avsnitt för att börja tycka om den här serien och sedan blir du helt enkelt fast. Du kan inte heller börja i mitten av typ säsong 5 utan du måste börja från första avsnittet i säsong 1. 
Dessa serier är verkligen värda att se. Jag älskar serier och blir jätte lätt fast i dom. Gilmore girls har jag sätt säkert 5 gånger om och om igen. Jag rekommenderar verkligen att ni ser på dessa serier om ni inte redan sett på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0